דף הבית ארכיון משאבי פורומים בלוגים קבוצות נכסים מאמרים עלוני לרשת חנות צור קשר

מכירות השוק למטה? חשוב בחוץ את התיבה

מחבר: ג 'ים Watkins • כתובת האתר: http://www.dfwmentor.com
ספטמבר 27, 2007 •

קראתי לאחרונה פירסום בלוג באתר אחר שבו מישהו כי למכור נכס להשקעה מהר, הם צריכים לשאול את מחיר נמוך יותר. זה לא איך את הולכת המוטו של משקיעים.

"קנה נמוך, מתחת למכור בשוק?" אני חשבתי שזה היה, "קנה נמוך, גבוהה מוכר?"

התגובה פשוטה של משקיע אחר מציע כי משקיעים צריכים לשקול רישום של נכס למטה שווי שוק, לא צריך לקבל את תשומת הלב שנרכשו כמו שהוא.

אבל זה קרה. למעשה, את זה יש לי את כל riled למעלה. זה יש לי כל כך הרבה לחשוב כי החלטתי לכתוב מאמר על זה. בוא תסתכל על למה ...

לאחרונה סיימו את rehab על בית קניתי בחודש פברואר השנה. קניתי אותו עבור $ 75,000 ו היה ARV של 128,000 $. אני לא הולך לשבור את פרטי העסקה, אבל אני רוצה להסתכל על היבט זה מוכר.

מוקדם יותר השנה, המשנה משכנתא פריים בשוק אבל כל הלך ממני. בדקתי את comps באזור פעם בשבוע במשך rehab וכפי לאחרונה ביולי, הבתים היו עדיין מוכר. אני רוצה לקבל את הבית על השוק בחודש תחילת הלימודים וכן מאז הבנתי עכשיו אני צריך את nicest הבית של תת מחלקה, זה היה למכור מהר.

זה עדיין על השוק. לא זו בלבד שהיא עדיין למכירה אך בתוך שישה שבועות זה כבר רשום, יש לי אחד מופיעה. אחת!

כדי להפוך את ענייני יותר גרוע, שכן ארבעה בתים עם יותר מ הכיכר מדה ביתי, הרשומים שלהם באותו יום 20,000 $ תחת שווי שוק! הלכתי משוגע!
אני להדפיס את כל comps והראה להם את הבעלים. אני הצעתי לה כי היא צריכה להרים אותה המחיר מבוסס על המכירות האחרונות (אני לא להזכיר לה כי הוא הרג אותה הרישום שלי). היא נראתה מתעלם ואחר כך ראיתי שהיא לא להעלות אותו. למעשה, לאחר ארבעה שבועות, היא מונמך זה 10,000 $!
של דבר הוא מצחיק, היא לא היתה כל showings גם. מדוע?

האם עליי לקחת את העצה מאותו משקיע ולהפחית את המחיר?
לא!

אם השכן ברחוב כבר ירד מחיר שלהם ככל שיש להם ואת התוצאה הייתה שאף אחד לא מסתכל על הבית ... ובכן זה אומר לי שהבעיה היא לא המחיר. אז איך אני הולך למכור את הבית שלי, אם אני לא להנמיך את המחיר? בשוק זה, זה לא מחיר כי הוא לשמור את הקונים מהמקום. אף אחד לא מסתכל, כי יש לציבור התקשורת משוכנע כי קונים לא יכולים לקבל משכנתא. אם הם חושבים שהם לא יכולים לקבל משכנתא, הם לא הולכים מסתכל בתים.

רק רגע! חלקים אחרים של DFW עושים בסדר עם מכירות האזור. מדוע? מחיר בדולרים היא למה. האזורים שבהם המחירים $ 200,000 ולמעל הם איטיים אך הם עדיין מוכר.

הייתי חושב רוב אלה הם קונים כרטיס חזק יותר, חכם & הכנסה.
אז אם המחיר יורד לא קונים כדי לקבל עוד תראה, מה עוד אני יכול לעשות על מנת למכור אותו?
התשובה שלי היא ... הבה לתת "כילות" של לנסות ולראות אם זה עוזר קצת עניין.

אני הולך להדפיס את הכרוזים קצת צבע ולקחת אותם אל Realtor משרדים מיידי את האזור כדי לקבל תשומת לב נוספת. איך הוא אוהב כסף? זה לא. עכשיו הבית שלי הוא רק אחד מתוך מאגר גדול של בתי MLS. אני צריך להגיע לבית חשופים ואני אעשה את זה על ידי מקבל את Realtors. ברגע שיש לי את תשומת הלב, אני מוכן לעשות את זה שווה את זמן. שלא כמו ברוב נדל"ן למשקיעים לקבל Realtors מי לשנוא אותם בגלל שהם רוצים השירותים בחינם והם רוצים אותם אתמול ... אני אתן Realtors מה מניע אותם ... כסף. במילים אחרות, אני הולך להגיש ערעור על רדיפת בצע (Apologies שלי על השימוש במילה כה חזקה).

הגיעו הכרוזים תפעל כפי הזמנה להשתתף א Realtor בלבד, פתח הבית. הם יכולים סיור בבית ולראות ממקור ראשון את כל העבודה, כי זה נכנס, תוך שהם נהנים בחינם, catered צהריים. טקטיקה, זה שום דבר חדש למרות Realtors. זה לא עשה הרבה אבל הוא עשה את זה. הערעור שלהם על ידי חמדנות האכלה להם? ובכן, לא בדיוק.

הרגילה קונים 'סוכן הנציבות בטקסס היא 3%. אז אני הולך להציע 4.5% ל סוכן זה מביא את הקונה. מה דעתך על לזרוק בתוך בונוס של 500 $ ל -1000 $ אם הסוכן מקבל אותו תחת חוזה של 30 ימים הבא? לא רע. אני התערבות שלי תמריצים תקבלו מספר סוכנים תשומת לב שלי showings יראו עלייה דרמטית.

אם אין לי כל הקונים בודק את הבית, אין לי סיכוי למכור אותה. אני יכול להציע את כל סוגי תמריצים כמו הקונה לשלם חלק או את עלויות הסגירה לקנות את הדולר למטה אבל, זה לא משנה אם קונים לא תראה את הבית!
מי מביא קונים? הצוות להביא קונים. אז למכור את גישתו של בית "למטה" שוק זה לא להוריד את המחיר (אשר לא יסייע לשוק לעלות). הגישה שלי כדי למצוא קונה היא "לטפל" של אנשים אשר מביאים את הקונים ... Realtors. טוב לדעת איך משקיעים הם בעלי ערך באמת.

ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו!
ברוכים הבאים נדל"ן Dispatch מ BiggerPockets.com. הבלוג שלנו מביא יחד מומחים בתחומים שונים של נדל"ן במטרה לשמור על הקוראים שלנו הודיע ועד מהירות. בין אם אתה מקצוען נדל"ן (משאיל, Realtor, בנקאי וכו '), משקיעים (בעל הבית, סנפיר, סיטונאי, וכו'), או פשוט על הצרכן, או משכיר homeowner מעוניין בעולם הנדל"ן, הבלוג הזה הוא מקום לך להסתבך!

אתה יכול להירשם שלנו עדכון RSS, בלוגים לקבל עדכונים בדוא"ל, להצטרף לרשימת התפוצה שלנו בחינם, או הכי טוב של הכל, הרשת החברתית שלנו, הצטרף יחד עם אחרים המתעניינים ב 25,000 הנדל"ן חינוך, dealmaking, חיבור לרשת, והשיווק.

40 תגובות ל "מטה מכירות שוק? חשוב בחוץ את התיבה "

  1. Visalia בתים למכירה | 27/09/07

    אנא שמור אותנו פורסם! יש לנו כאן מצב דומה בקליפורניה והייתי ממש אוהב לשמוע איך זה הולך. מזל טוב - אם כי סביר להניח שאתה לא צריך את זה כמו שזה נשמע כאילו יש לך תוכנית טובה!

  2. דאלאס שטחי משרדים | 27/09/07

    ובכן נכון Realtors מוטיבציה הם בדרך כלל על ידי המפקח.

  3. דאלאס בתים למכירה | 27/09/07

    ג 'ים, אני לא מסכים איתך על כמה נקודות. גם כאשר הם מציעים הביתה בוני סוכני $ 20,000 bonuses, אנחנו לא יכולים לעשות את זה בבית הלקוח לבחור. לא מבין אותי לא נכון, אני בשמחה כדי לקבל את הבונוס, עם זאת, אנו צריכים לעשות מה הכי טוב עבור הלקוח, לא בשבילנו. אז מה הכי טוב עבור הלקוח? מקבל את הטוב ביותר בבית, בו המחיר הטוב ביותר!

  4. ג 'ים Watkins | 27/09/07

    דאלאס בתים למכירה: לא מסכים כל מה שאתה רוצה. אני לא מסכים עם הנקודות שלך. הכולל שלי, הנקודה היא, MLS לא עזר להביא קונים אז אני צריך שמישהו יביא אותם ... Realtors.
    מה הטוב ביותר עבור הלקוח? אני לא יודע. אבל אני כן יודע שיש לי את הבית הטוב ביותר (באזור זה) ואני 1.00 $ לכל רגל מתחת לשוק. אז להביא את הלקוחות שלך ... תן להם להחליט.

  5. ווין Bienek, Web Designer | 27/09/07

    דאלאס יש שוק חזק מאוד! מדהים .. פלורידה היא כל כך חלשה שלה עומד למות!

  6. ריק Marnon, ברייטון | 27/09/07

    טוב שיש דאלאס חזקה בשוק. אם אתה רוצה להשוות רע שטחים אני חושב כי מדינת מישיגן לוקחת את העוגה עכשיו.

  7. פטריק | 27/09/07

    Hmmm ... אולי ... בהצלחה!

  8. רון | 27/09/07

    השוק בצפון קליפורניה היא מאוד איטית. אנו מודים לך על טווח רחב של מידע. אני מצפה לראות את ההודעה הבאה.

  9. Scottsdale Homes | 27/09/07

    אני כבר 10 פאונד שנרכשו בשיעור האחרון 6 חודשים מכל בוני ואת נותני שירות ללא תשלום, ובכך לתת לנו אוכל. לצחוק בקול רם. אני ממש לא מסכים עם טקטיקה ועל עבודה ראית את זה כמה פעמים. הלקוחות שלי תמיד בסופו של דבר בחירה אחרת מזו הביתה עם הנציבות נהדר. במקרה כזה זה נשמע כאילו יש לך את הבית הטוב ביותר עם הטוב ביותר שיתוף שבר. אני חושב את הזכות בכל זאת, אחד על שוק 30k פחות היא קשה אחד.

  10. ריק Jacobsen | 27/09/07

    אני חושב את הגישה שלך כלפי מוכר נכס היא רעיון מצוין! האתר שלי בעצם מספקת בלעדית פרסומות עבור נדל"ן הסוכנים הבית בוני, המציעים מיוחדת שיתוף שברו תמריצים. שמנו היה ממש טוב בתגובה רבות Realtors כאן אריזונה.

  11. צפה כלא הפסקה מקוון | 28/09/07

    האם רעיון טוב, אבל אני לא יודע, "את מנסה לא הולך להרוג אותך", מזל טוב!

  12. מרקו Gonzalez | 28/09/07

    נחמד ומעניין לכתוב. אני באמת נהניתי וללמוד ממנו הרבה. תודה! =)

  13. גאון השיווק משכנתא | 28/09/07

    מאוד מעניין לכתוב. כל הכבוד ובהצלחה עם העבודה שלך.

  14. נדל"ן משקיעים ילדה | 28/09/07

    אנחנו חייבים לקבל אותה לקרוא את התגובה של אותו בלוג. למעשה, אני העיר על "לחשוב מחוץ תיבת" על הבלוג. עם זאת, הייתי מציע בעיקר הסתכלה יצירתי המימון. מחיר גבוה, לא נמוך יותר. צור לעצמך קונה, כדי לראות כיצד להגדיר את זה כדי לקבל מחיר טוב. האם בעל מימון, ולאחר מכן למכור את הערה כדי לקבל את המזומנים. קבל את הפרטים מתוך הערה לברוקר, או הקונה.

  15. JJ | 28/09/07

    איך אתה יכול לומר שזה לא המחיר? שכן זה lowers $ 20k וזה--עדיין אינו מוכר? כלומר, זה עדיין יותר מדי במחיר.

    אתה אומר את זה מתחת מחיר השוק? אם הוא אינו מוכר, זה לא מחיר השוק.

    אתה מחזיק illiquid על ההשקעה, וכן את ערך סימון למשהו תרצה / מצפה לקבל, את מה שלא תשלם בשוק. נחשי מה .. בשוק יש רק משכו החוצה תחת הרגליים.

    האם לא היכה את הראש תוך כדי ליפול במדרגות.

  16. ג 'ים Watkins | 28/09/07

    JJ,
    אני לא לבסס כל הבית שלי על "מה הייתי רוצה להגיע." הבסיס אני מכרתי אותה COMPS בתוך 1 / 4 מייל הרדיוס האחרון שישה חודשים.
    הם מראים כי בתים דומים של הכיכר מדה, יש נמכרו בתוך 45 הימים האחרונים בתוך רדיוס של 1 / 4 מייל.
    נחשו מה? הם מראים את הבית שלי מופיע תחת מה נמכר נמכר עבור הבתים לכל רגל מרובע.
    אז נחשו מה? בעוד אתה יושב בבית משחק הקוורטרבק בוקר יום שני, אני אהיה שם עושה מה שאני יכול כדי להשיג את הבית נמכר.
    היי ... כל אדם זכאי למרות דעה. אני שמחה לראות שאני מסוגלת לפרוע את feathers עם נקודת המבט שלי. זו מחמאה לי זה עולה כי הוא מקבל את הכתיבה שלי, דרך אנשים ולהפוך אותם לחשוב.
    ו ... נ.ב.. it'sa סיפור אחד בבית. מצטער, אני לא צופה את נפילת להיות משמעותי מדי.

  17. Ace | 29/09/07

    זה נשמע כאילו אתה מעלה את ערוץ ..
    הייתי עושה אפשרות הריכחה ... בהצלחה את flippers

  18. ג 'ים Watkins | 29/09/07

    ידעתי שכל אלה slammed הדלתות ואת שמות מלוכלך אני נקרא על ידי preforeclosure הבית, יבואו שימושי בשלב מסוים. אחרת אני חושב שלי היה ניתן תחושות כאב. לצחוק בקול רם
    כדי Ace: הריכחה אפשרויות כמו ברוב מכיר אותם, הם בלתי חוקיים בטקסס.
    תסתכל על זה ככה ... טוב ללמוד משקיעים אחרים משקיעים ומסביב למותר .... בהצלחה.

  19. Siddha | 30/09/07

    אני כבר היה הרבה ניסיון עם אנשים המבקשים לשמור על מטבע חוץ. זה קצת קשה פה עכשיו לנו איפה אני נמצא. זה טוב שאנחנו לא משקיעים בפלורידה של Amrit.

  20. מרטי ואן Diest | 30/09/07

    האם אני קונה כדי להביא את הבית בגלל שהיית הצעת הנציבות זה היה יותר מ 1500 $ התחרות? בשום אופן לא, זה יגרום לא משנה לי בכלל.

    אם אתה מעוניין לשלם 1500 $ בשווי של הקונה את עלויות הסגירה במקום, אני עלול לעשות את זה, אבל רק אם את באמת הבית היה תחת שווי שוק.

    אני ממליץ להציע סביר הנציבות על Realtors ומציעים לשלם חלק או את כל עלויות הסגירה של הקונה.

    דולר אחד לכל רגל מרובע תחת המכירות האחרונות לא נראה חריג מחיר. באזור שלנו, הם קונים בהחלט לקניות. אתה צריך להיות הדף condtion ב 10% ו -10% ב התחתונה המחיר.

  21. את מדליית Odysseus התחרות - אורך הרשימה | BloodhoundBlog: נדל"ן שיווק וטכנולוגיה בלוג | Realtors ו נדל"ן, משכנתאות, הלוואות, השקעות | 30/09/07

    [...] סוכן נדל"ן לקונים של הנציבות הוא ששולם על ידי SellerJim Watkins - השוק למטה?, מכירה השוק למטה? תחשוב מחוץ BoxKevin Boer - Foxtons / AR / העבר, כיום נדל"ן gossip: Move.com האם מיקרוסופט; Foxtons [...]

  22. את מדליית Odysseus תחרות - הצבעה של אנשים הבחירה של פרס nominated הודעות פתוח | BloodhoundBlog: נדל"ן שיווק וטכנולוגיה בלוג | Realtors ו נדל"ן, משכנתאות, הלוואות, השקעות | 30/09/07

    [...] Realtors' האמנה. Beware קונה? מס 'זה Licensees Beware.Jim Watkins - השוק למטה?, מכירה השוק למטה? תחשוב מחוץ BoxSteve Leung - גורמים מוסתר, מוסתר גורמים מחשב הבית של ValueDustin לותר [...]

  23. ג 'ים Watkins | 30/09/07

    בתגובה מרטי:
    אני לא יכול להתווכח עם הגישה שלך. אם אני מכיר את הבונוס Realtor רוצה להחיל את עלויות הסגירה קונים ... לעשות.
    עם זאת, עשיתי רוצה להזכיר משהו על הקונים לשלם '... עלויות הסגירה.
    בשנה שעברה מכרתי בית אני rehabbed עבור $ 253,000 $ ואני תרמו 6000 לקראת הסגירה את העלויות. משאיל שלהם, הלכו ו מרופד לכל אחד מהם "בתשלום של" ו origination עלויות עד שהם היו בשימוש את כל 6,000 $. בחר אותי משהו פראי.
    אם אני המגובים החוצה, הייתי כבר בתוך הפרה. אז הסגירה של היום, אני faxed א "בקשת גישור". הכותרת החברה, קונים סרסור ו הקונים משאיל את כל הלך משוגע. עד סוף היום, סגור את העסקה לאחר משאיל זוכה בחזרה מעל $ 2500.
    לא אכפת לי לשלם את דמי כאן & שם. אני עושה את זה כאשר המוח legalized של גניבה.

  24. דאלאס בתים למכירה | 30/09/07

    אם הבית שלך לא נמכר, המחיר שלו, מקום או מצב התקופה. אתה יכול לתת בונוס של $ 20k והוא רגיל לעשות כל טוב. אחד משלושת הוא הבעיה.

  25. מייקל הארט E. | 30/09/07

    אם השכנים $ הנחה על 30,000 $ 130,000 הבית אפילו לא יכול לנסות להשיג הקונה הפוטנציאלי את התחת במכונית לבוא להעיף מבט, אז הייתי חושב "מחיר" הוא לא הבעיה.

    שלהיות את המקרה, אני מעוניין להריץ מודעה המציעה "תנאים" כמו "מטה נמוכה ולא מתאימים הבנק" ... ואני מעוניין לשמור את המחיר ב מסחר קמעונאי. כמה זה גרוע שיכול לקרות? אף אחד לא מתקשר או מגיע כדי להסתכל? לא כל כך רוצה קורה עכשיו? מה יש לך להפסיד?

    אז בכל זאת ...

    כמה זה "נמוך למטה"? התשובה שלי היא תמיד "זה סחיר ... מה יש לך עם העבודה?"

    ו "הבנק לא מתאימים" אינו מתכוון "בכלל לא מתאימים". שאל שאלות, לבדוק landlords העבר, תסתכל על דוח האשראי שלהם, לבדוק את עבודתם, וכו '. אתה לא רוצה קצת lowlife כי אף פעם לא משלם את החשבונות ... רק מי מתקשה מפגש של "הבנק תקנים". הם עשויים לפגוש את "סטנדרטים" אם לא תגדיר אותם גבוה מדי.

    אנשים תמיד יהיה מוכן לשלם יותר כדי "הוא" מאשר הם כדי "להשכיר" (קצת, לא הכל ... אבל מספיק). אולי אתה יכול להציע לממן את הקונה על "בלון 3 שנים". למטה תשלום נמוכה, תשלום חודשי גדול ... אבל הם יהיו "זה בעצמך", וזה יכול להיות יותר חשוב מאשר רוב האנשים מצפים.

    BTW: אתה אומר את זה "הריכחה אפשרויות כמו ברוב מכיר אותם, הם בלתי חוקיים בטקסס?" עכשיו שביצעת סקרן אותי. אני הולכת צריך לבדוק את זה, למצוא דרך לעקוף אותו לכתוב ספר אלקטרוני או משהו! המיטב של מזל לך. אני מקווה שזה לא עובד.

  26. cleanoutspecialist@hotmail.com | 30/09/07

    אני רואה ענק תמריצים עבור הצוות על כל מיני סוגים של נכסים. א נדלן תמריץ לא קסם להפיק הרוכש. אני מסכים עם MrHart. אתה צריך להציע את הקונים תמריצים, או סיבות יכולות לקנות את הבית שלך.
    הייתי מסתכל לתוך להיות יצירתי המימון של הקונים. אולי זה היה להגדיל את מאגר הקונים בשבילך.
    בדוק את החוזה של עשיה, או Land חוזה ב-Google. קנה ספר על מימון יצירתי.
    2 סנט שלי

  27. patrickauto123 | 30/09/07

    ובכן נכון Realtors מוטיבציה הם בדרך כלל על ידי המפקח.

  28. פיטר | 2/10/07

    אולי טוב (טוב יותר) הוועד Realtors אעשה את הקסם.

  29. דאלאס נדל"ן מסחרי | 3/10/07

    ג 'ים, האם החליטו לזרוק את המחיר עדיין? לצחוק בקול רם. אתה יודע שאני רוצה להגיע דולר, אך עוד יותר את מגדירה את $ $ אתה מפסיד.

  30. Tonia Vickery | 3/10/07

    אני Realtor וזה שהשוק קשה! הולכת עם חברות הנדל"ן של הכרוז הוא לא הולך לעבוד. כי אין לנו הקונים! היי, אבל יש לנו רישומים ונחש מה? המוכר של כל ירידה אומרים שהם מתים, המחיר הנמוך ביותר הביתה באזור. כאשר יש לנו קונה הם רוצים את הכי גדול, הכי טוב להסתכל, הבית משודרג ביותר באותו מחיר את צריף ברחוב מוכר ל. אם השוק היה ירידה של 10% בשנה, האם אתה יכול לקנות $ 500K עבור $ 250k? בטח הייתם. אנשים יקנו, גם לא נורא בשוק, עבור הזכות המחיר. לכל המוכרים / משקיעים אשר מציעה שנאסף בשנת 2005, עשה את כל הקונים לוותר על זכויותיהם, עשוי לשלם להם יותר מאשר אומדן .... זהו payback שלהם. כולנו לא יכולים לחכות שמח באמצע שוב. אני מרגיש את הכאב. הדבר הטוב ביותר לגבי השנה היא שאני מאבד אותם dreaded פאונד כי אני לא יכול להרשות לעצמי לאכול (בחיוך).

    להיות הנמוכה ביותר שלושה בתים באזור שלך (לא רק את תת מחלקה), בתוך ריבוע מדה טווח, ועל הבית שלך יהיה מוכר. ודא זה נראה טוב .... ממש ממש טוב. כל אחד אשר מוכרים את המחיר כמו שאני מייעץ יש מכר את הבית 60 יום או פחות. אני יודע שזה עובד. זה גודל של דף הבית והמחיר. זהו זה. האם לא ניתן להוסיף על כל אלה, שדרוגים וכו '

  31. נדלן SEO | 3/10/07

    Tonia, אני חושב thats עצה מצוינת עבור חבר שלנו, ג 'ים

  32. Kapowich עושה קצר רשימה של תעשיית nominees על כלב גשוש Realty של weblog | 4/10/07

    [...] ג 'ים Watkins - השוק למטה?, מכירה השוק למטה? תחשוב מחוץ תיבת * פטריק Kapowich - Realtor רישוי, בתוך מחוז סנטה קלרה אגודת Realtors' [...]

  33. Joanne Hanson | 19/10/07

    איך Realtors מכיר את הנכס באופן זה או אחר היא רעיון טוב, אבל מציע עמלה גבוהה יותר לא לעשות את זה. אם הייתי Realtor witha את הקונה הפוטנציאלי. הייתי מציע את ההפרש ל הרוכש, אז מי היה להציע מחיר נמוך יותר או לותר הבונוס. אז זה יחזור שוב על המחיר. בתוך השוק למטה, תמחור לפי comps לא יעבוד אלא אם המחיר מתחת לאלו comps. אחרת אתה תמיד מנסה להתעדכן עם השוק כפי שהוא הולך למטה. זה עובד רק בתוך שוק יציב. גזור את הפסדי ופצע את המחיר, אחרת אתה עדיין בית משלו כי שישה חודשים מהיום, ומה הוא עולה לך בחודש?

  34. מספר טיפים להשגת לידי סוכן נדל"ן Listings | נדל"ן השקעות אמיתי בלוג | 2/11/07

    [...] היה הערה פורסם על ידי לינדה פארקר כתגובה שלנו תורם, ג 'ים Watkins' פוסט, למטה מכירות שוק? תחשוב מחוץ לקופסא. ככל נושאת משקל על התגובה שלו, שמנו החליט לפרסם את זה כמו משלה [...]

  35. ליסה | 15/11/07

    בתור נדלן, אני אוהב את החשיבה! בשנים האחרונות כאשר השוק היה חם כל הצוות היה לבצע התחתון ולהפחית incomes. (חלק חושב שזה צריך להיות ההפך). באופן כללי חלה כל כך הרבה תחרות ופחות עבודה היה צריך לעשות זאת עמלות שתוי. כעת, אנשים סוף סוף להבין עד כמה העבודה שאנחנו עושים בפועל הם מתחילים רוצים לשלם לנו. ראיתי של מפנה לטובה על עמלות ו / או ב-WA. אישית לא bonuses להסיע אותי כי אני רוצה לעשות את זכותו של הלקוח שלי ללא קשר תמריצים. אבל אני השתמשו bonuses למכור נכס שלי והוא עשה את העבודה. רק תזכור שאתה לא צריך לעשות הרבה showings, רק זכות אחת.

  36. קולורדו הבית גיא | 12/12/07

    אני חושב שלך מת על ג 'ים .... אנחנו כמו REALTOR של התחסדות להחליט על הבית של הלקוח, אך כאשר אנו רואים כי תוספת בונוס גדול הנציבות מקום מול הפנים שלנו, אנו בטוחים עשויה לסייע ללקוח שלנו לקחת את זה הבית.

    רעיונות מעניינים לכתוב ... תודה על שיתוף!

  37. נדין | 17/02/08

    נחמד לכתוב ... רוב האנשים משתמשים לחשוב כי המחיר הוא הבעיה העיקרית של מוכר ... אבל היום אני יודע עוד מקרה שבו prooved שהיא לא.

  38. עלות נמוכה מובילה משכנתא | 20/06/08

    ובכן, כן זה יכול להיות מונמך עם פרטי מחוץ הערה או לשמור על 10% מחוץ משתפים הבעלות

  39. סוזן | 8/09/08

    היי, גם אני skimming דרך commments אלה. אני נדלן, ואני לא ממש אכפת עמלות. אני איכפת לי לקבל אותם לקוחות וכן את העסקה הטובה ביותר ... סביר. זה נשמע כאילו את השכן שלהם, כי הבית היה רשום להסתכל על מגמות השוק וכי למה רשום נמוך יותר. עוד על הבית שלך היא על השוק, כך עולה compromised אתה. השאלה הראשונה היא "כמה זמן יש את זה הביתה היה על השוק" ו .. "מתי היתה האחרונה הפחתת מחיר"? אני מקווה שזה נלקח על הדרך ... זה נועד להיות מועיל. הטוב ביותר, סו

  40. נדל"ן עיצוב אתר | 3/12/08

    השאלה שלי היא מה דעתך בימים שבהם אתה יכול לקנות בית בלי כסף למטה.