דף הבית ארכיון משאבי פורומים בלוגים קבוצות נכסים מאמרים עלוני לרשת חנות צור קשר

מה יקרה אם שוק הנדל"ן אינו שחזר?

מחבר: ריצ 'ארד וורן • כתובת האתר: http://www.rehabberseye.com
2 בפברואר, 2009 •


שוק הנדל"ן חייב להחזיר בסופו של דבר, לא? אולי, אולי לא. חלול השם אתה אומר? זה באמת תלוי מה את ההגדרה של "בסופו של דבר הוא". אתה תהיה לחוץ קשה למצוא מישהו שאינו יודע שישנו בורסה לקרוס בשנת 1929. זה היה אחד לקרוס של precursors כדי הגדול של דיכאון 1930s. אבל כמה אנשים היו יודעים כי שוק המניות של 1929 לא היה השיא הגיע שוב כמעט 30 שנה? אם את שיא מותאם לניפוח כי נקודת השיא היה לא הגיע שוב עד אמצע 1960s. זאת די ארוך ", בסופו של דבר."

ישנם רבים חשים כי דיכאון-breadline כי לקריסה בשוק הדיור עשוי להוביל הבא שלנו נהדר דיכאון. ללא ספק הפוליטיקאים הם scrambling למצוא דרך למנוע את זה קורה מ. הם זורקים את זה כל מה שהם יכולים לחשוב על משהו מקווים כי העבודות. אבל בטח שאנחנו לא יכולים להשוות את המניה לקריסה בשוק הדיור כדי לכווץ, האם זה אפשרי? זה שונה לא? בטח שזה שונה, אבל במובנים רבים זה מאוד את אותו הדבר.

אותו דבר, אבל שונה

  • שחון של מחירים בשוק בו היו הצעה עד רמות חסר הגיון.
  • שימוש מופרז מנוף בצורת קלה האשראי.
  • Misguided Federal Reserve מדיניות מוניטרית
  • א הבנקאות מבנה חסר מחדל.
  • חובבן למשקיעים lured לתוך השוק עם החזון של כסף קל.

שוק המניות של קריסה או התמוטטות שוק הנדל"ן? שתיהן, וכן בעקבות שמם הכלכלה.

המקרה לא לשחזור

כולם רוצים להאמין לשחזור. אחרי הכל, אנשים צריכים לחיות איפשהו והם יקנו כאשר להשכיר נתפסת כמו להיות יקר יותר כי owning. או שמא הם? אולי לא. אחרי 1929 בורסה לקרוס משקיעים רבים שהיו שרפו על ידי כיווץ לא חזר. מה שהם עשו, לעומת זאת, היה לדבר על כמה שזה מסוכן להשקיע באותה צורה ואת scars הועברו אל הדור הצעיר. כי הדור הצעיר לא נוגעים גם שוק המניות. לכן זה לקח שלושה עשורים של המניות להגיע הקודמים שלהן גבוה נקודה.

כמה אנשים שאיבדו את בתיהם טרפה הולכת להיות להוט לקנות בית שוב? משקיעים רבים הנדל"ן איבד כמות עצומה של כסף ועל כבוד בתהליך ויהיה בטוח יותר לחפש דרכים להשקיע. אין זה משנה עד כמה קל שאילת תהפוך אם אנשים לא רוצים את הכסף. מה הרבים של משקיעים לשעבר יהיה לעשות הוא לדבר על אופן מסוכנות נדל"ן היא השקעה. האם הם עוברים על הפחד הזה של הדור הבא?

עתיד נדל"ן השקעות

כל אדם יש לו תיאוריה של מה העתיד של הנדל"ן יביא. עבור רוב האנשים, כי התיאוריה היא פשוט מה שהם רוצים להאמין או מה הם מקווים יקרה. ככל שאני מודאג, השקעות עבור ההערכה היא שוטה של המשחק. אם עליית המחירים, פנטסטי, אבל אני לא הולכת על בסיס החלטות השקעה משהו שעלולות לקרות או לא. אני מוכן להשקיע בתחום הנדל"ן כי אני יכול לקבל את זה באופן משמעותי את ערך השוק הנוכחי תחת ו / או יספק טוב תזרים בתור שכירות. עבור אלו המבקשים לשקול על הערכה אני אומר בהצלחה עם זה.

אם טיפשות יש לנו לתוך הבלאגן הזה, אז למה זה לא יכול להוציא אותנו החוצה? - האם Rogers



ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו!
ברוכים הבאים נדל"ן לשגר מ BiggerPockets.com. הבלוג שלנו מביא יחד מומחים בתחומים שונים של נדל"ן במטרה לשמור על הקוראים שלנו הודיע ועד מהירות. בין אם אתה מקצוען נדל"ן (משאיל, נדלן, בנקאי וכו '), משקיעים (בעל הבית, סנפיר, סיטונאי, וכו'), או פשוט על הצרכן, או משכיר homeowner מעוניין בעולם הנדל"ן, הבלוג הזה הוא מקום לך להסתבך!

אתה יכול להירשם שלנו עדכון RSS, בלוגים לקבל עדכונים בדוא"ל, להצטרף לרשימת התפוצה שלנו בחינם, או הכי טוב של הכל, הרשת החברתית שלנו, הצטרף יחד עם אחרים המתעניינים ב 25,000 הנדל"ן חינוך, dealmaking, חיבור לרשת, והשיווק.

22 תגובות ל "מה יקרה אם שוק הנדל"ן אינו שחזר?"

  1. Artur | פניקס מגמות שוק | 2/02/09

    הגדול דבר נדל"ן היא כי הוא אינו חייב להחזיר למשקיעים להרוויח כסף על זה: הערכה הוא נחמד, אך לא הכרחי.

  2. Erika Napoletano | 2/02/09

    השקעות עם עיניים לכיוון הערכה (תודה, שוק speculators ...) מעולם לא היה באמת אמיתי של משקיעים טקטיקה. אני חושב שאתה spot ב-כאשר אתה אומר את זה תוכל להשקיע ל (1) שווי שוק, ו (2) תזרים מזומנים. אם נכס appreciates לנקודה שבה אתה יכול רווח מכירה מ - יופי! למכור את יונק וכן הלאה למקום הבא פוטנציאל תזרים המזומנים. אחרת, השקעה נכס עצמו, בדרך כלל צריך להיות משהו סולידי lends כלפי מטה השיווק התמחור שבהם לשכור חליפין לבצע את הרכישה נופל בתחום תזרים מזומנים חיובי.

    פירסום נהדר, ותודה!

  3. RSmith | 2/02/09

    עם זאת חיסכון חליפין נמוך, תזרים המזומנים של השקעות על פני טווח ארוך יכול להיות appealing, ויכולות לסייע לייצב את שוק הנדל"ן.

  4. Serena בראון | 2/02/09

    מאמר מצוין. אני גם חושב שאנחנו צריכים להעריך את המציאות, אנו עשויים להיות פציחה ל אחר דיכאון. השלטים האם יש עוד כי דיכאון עלול לקרות. הערך של הבתים הם הולכים לעשות בקצב של 3.2% בחודש, ובמקרים מסוימים מהר ככל 3.2% בשבוע. רק ברכה זה לא משנה כמה נמוך היא מקבלת את זה לעולם לא להגיע לאפס שלא כמו שוק המניות. עובדה זו בפני עצמה צריכה לשמור על משקיעים המתעניינים בתחום הנדל"ן, אבל הכל נשאר כדי להראות.

    Serena האחרון של בראון לכתוב בלוג: חושב איך להיות נדל"ן משקיעים

  5. Keenan | 2/02/09

    פירסום נהדר. טוב מזון מחשבה. אני מסכים כי קיימת הסתברות מאוד חזקה כי ערכי הנדל"ן של בועת השווקים לעולם לא לחזור שיא בועת המחירים של 2005-7, או לפחות לא עבור עשורים רבים, אך לא בהכרח עבור הסיבה שציינת. מערכת הבנקאות וזמינות האשראי כבר ביסודו שינו לאורך תקופה ארוכה מאוד, וזה יכול להיות עוד יותר גדול להשפיע על מחירי הנכסים מאשר את החשש של משקיעים הנדל"ן אשר כבר שרפו gotten.

    כלכלנים מדברים על כלכלי "התאוששות" מבחינת לחזור באמצע 2000 לשיא של בועת האשראי רמות, בתקווה 3, 4, 5 או 10 שנים. כאילו שהיו בקלות מעשי. חלום ב. מה שהם חסרים את כל זה היה מאורע predicated על פוחז Ponzi סגנון unsustainable ו חסר הגיון לחלוטין של מנוף כי הפיצוץ היה להסיר לחלוטין לעולם האמיתי במתמטיקה. אנחנו יכולים להיות על downslope של שיא אשראי, בה העולם יהיה מאוד שונה עבור הדורות הבאים, ויהיה כרוך ברמה של הצרכן / ratios חוב של חברות, כי יהיה הרבה יותר נמוך מאשר בעבר 10-20 שנים, עם תולדה כי הפוטנציאל רמת sustainable GNP (וגם מחירי הנכסים), שיכולים להיות הרבה attained יהיה נמוך יותר.

    בדוק את המאמר על שיא אשראי על ידי מייק Shedlock של MISH הגלובלי של ניתוח מגמות כלכליות עבור חלק התפקחות מזון חשבתי על מה נמצא בתוך החנות שלנו לעתיד: http://globaleconomicanalysis.blogspot.com/2008/06/peak-credit . HTML

    Here'sa תקציר:

    שיא אשראי

    "שיא האשראי כבר הגיע. זה גל של הצרכן הסופי אכפתיות יצר בדיוק את התנאים הנדרשים לצורך הריסת משלה. בועת הדיור אורגיה האחרון היה האח. זה לא חוזר או לא יהיה יותר גדול להתבעבע להחליף אותו. צרכנים ושל הבנקים כבר את שניהם יש שרוף, ועל גישות השתנו.

    זה לקח כמעט 80 שנים לאנשים להגיע כמו פוחז כפי שהם עשו ב 1929. 80 שנים! מעטים הם עדיין בחיים כי עבר הרבה דיכאון. אף אחד לא הקשיב להם. זהו טבעו של משחק. את יתרון משמעותי של התמודדות האינפלציה כעת עומדים בדיוק כמו שהם היו בשנת 1929. ליד אף אחד.

    ילדים שהוריהם מתבצע על ידי הרס החוב עכשיו, תמשיך זיכרונות אלה מזה זמן רב. "

    אחד חיובית על הרצפה על ערכי הנדל"ן ריצ 'ארד וורן לא הוזכר, אם כי, לגבי ההבדל בין שוק המניות לקרוס ו נדל"ן לקרוס, היא כי יש 300 מיליון אמריקאים שיש להם לחיות איפשהו. אתה לא יכול לחיות במלאי אישורים. בתים יש ערך מעבר לערך השקעה זה עושה אלה רצוי להיות בעל הנכסים. ישנה נקודה שבה הביתה מחירים נמוכים מספיק, כנראה קצת מתחת להשואה לשכור ערכים, בו אנשים יקנו את הבתים (אם יש להם את האמצעים) ללא תלות פוטנציאל הפסד, רק כדי שיהיה מקום משלך לחיות למערכת זה יכול לעקוף את הפחד של הפסדים בעתיד ערך הערך של הבית.

  6. Alexis P | 2/02/09

    סליחה רבותיי, אבל זו רק ההתחלה. במקרה הטוב אני חושב שאנחנו משליש דרך הנדל"ן תוחיפ בהתחשב Alt A ו-subprime אחר מאפס כי עומדים לבוא על האופק.

    ישנן שתי בעיות עם זאת גדול.

    1. הממשלה להרוס את המטבע, דולר ארה"ב על ידי מה שנקרא bailouts, Fed פדיון של ארה"ב Treasuries ונכסים אחרים, וכו 'לאחר ערבות מכירות פומביות להסתדר בלי קונים, לנענע את זה למעלה כי אנחנו צריכים משקיעים זרים כדי להלוות לנו מעל $ 3 מיליארד דולר ליום כדי לשמור על אשליה של שגשוג הולך. כעת, האינפלציה בקרוב לבעוט פנימה, הריבית יצטרכו לעלות משמעותית כדי לפצות על אובדן כוח קנייה של הממשלה שנגרמו בשל האינפלציה. את מצטיינים unfunded תויובייחתה על הממשלה הפדרלית לבד כבר מוערך בין 60 $ - 95 טריליון דולר! מה זה אומר? הפוליטיקאים יש ביליתי שברו לנו, עם כסף כי הוא לא שלהם's, וכסף אין לנו. כעת האתגר הוא לשמר את מה שיש לך את כל חיי עבדתי. אתה לא מעוניין על ההחזר על הכסף אבל החזרת הכסף!

    פתרון: קשה במטבעות זרים, זהב, כסף או נפט.

    פיאט מטבעות מתים ורק כמה יישארו לאחר קריסת זה מתרחש עכשיו.

    2. העולם הוא לא מוכן לחפש את נקודת השיא של הנפט הגלובלית הייצור. זוהי בעיה גיאולוגי שכל קל להשיג שמן כבר נמצא וקיימים השדות depleting במהירות. ארה"ב peaked לייצור גס של של 1970. מקסיקו, מספר שלוש שלנו הספק, השדה הגדול ביותר שלה, Catarell, הוא ירידה בערך בשעה 14 - 20 אחוזים בשנה. בעוד 4 שנים, מקסיקו עלולים שלא להיות מסוגלים לספק לנו נפט גלמי. נצטרך להיות בצרה גדולה כמעט כמו כל שאר התחומים יש peaked ביעילות גם כן. אני כבר אמרה מקסיקנית הממשלה הפדרלית מסתמכת על 70% מכלל ההכנסות שלה ההפעלה מ Pemex, חברת הנפט הלאומית. אז נראה כי יהיה לכווץ מקסיקו בערך באותו הזמן, ככל יהיה עם הפוליטיקאים שלנו מורוני ההוצאות אותנו לתוך עבדות.

    את התמונה הגדולה של שיא ייצור שמן זה לא רק יהיה גס שמן להסכים לתנאי האספקה, אך עליית המחירים חייב, עקב הביקוש. עם דולר ארה"ב להיות שומרים את המטבע של העולם, מאבד ערך כל כך מהר, איך נוכל לצפות מדינות זרות, רוב מי לא אוהב אותנו, כדי להמשיך לתת לנו ערך שמן שווה פחות (ו בקרוב חסר ערך) דולר?

    עם חוסר נוזלים מספיק אנרגיה מספקת, אנחנו לא יכולים לגדול שלנו דרך החוצה הפיננסי שלנו דילמה כי החברה שלנו מאוד תלויה מוצרי נפט, לא רק עבור נסיעה מכוניות, משאיות, רכבות ועל מטוסים, אבל ייצור מזון, fertilizers, חיוני בכימיקלים, אספקה רפואית , תרופות, פלסטיק או אלפי דברים ממש כולנו לוקחים מובן היום.

    אז, הנדל"ן היא הפחותה ביותר שלנו דאגה. עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר להשקיע בתפילה. זה לא עלות מאוד והוא יכול להיות עדיין התרופה הטובה ביותר.

  7. DW | 3/02/09

    אני בהחלט יודע כי אני לא משחק את האשראי. עכשיו אני רק בחור אחד קנה בית ב מכירה פומבית. אבל אם אני לא יכול לקבל afforded לצאת משכנתאות הייתי הולך ברצינות נחשב לראש להשכיר. הבעלות על הבית נותן הרבה חופש, אבל זה גם ענק כאב את התחת רק כדי לשמור על רכושך זה הערך הנוכחי באמצעות תחזוקה.

    בנוסף, למרות שאני מצפה פעם כשאני מרוויח מספיק מזומנים כדי לקנות את הנכס הבא של תזרים מזומנים אני בהחלט לא הועיל עצמי של האשראי כדי לקנות את הנכס. אז שלי מתוך קטע קטן של השוק אתה צודק. אני סוף סוף חופשי החוב ואני כבר הבנתי עד כמה נורא זה היא לא תוכל לשלם את החשבונות, כי אני אף פעם לא יהיה סיכון זה שוב. מתי אני יכול להרשות לעצמך, כי ההשקעה ברכוש, אני מתכוון לקנות את זה.

    הבלוג של dumbwhore האחרון לכתוב: אחי, אתה יודע מה Nawt האם Hypothermia?!?!

  8. נוצרי | 3/02/09

    מה astute ו כתוב היטב קצר חתיכת על מצב הדברים. זה נכון אף אחד לא יודע איך דברים יהיה לשחק בחוץ, אבל מתעלם ממש חזק parallels היסטורי של עד 30 היה פשוט מגוחך. אנחנו במשך עשרות שנים נמשך דיכאון? יש חזקה על מקרה זה, ואף אחד לא הייתה מסוגלת לומר לי למה זה לא על סדר היום.

    כריסטיאן האחרון של הבלוג לכתוב: את ברכת מעורב של MLM

  9. מתי שאנחנו עושים כסף בתחום הנדל"ן שוב? | שלי מאה דברים | 3/02/09

    [...] אני פשוט פנטסטי לקרוא מעט תובנה על מצב הנדל"ן. מה יקרה אם שוק הנדל"ן אינו שחזר? [...]

  10. האוצר האישי Playbook | 3/02/09

    את מסוף תתרחש בקנה אחד עם העיקרון הבסיסי ביותר של הכלכלה, היצע וביקוש. כאשר הביקוש מתחילה לעבור לספק אחר כך יעלה מחירים. זה ייקח קצת זמן. כי בהרבה תחומים הם overbuilt, וכן הגדילה את האספקה היה, במידה רבה, מונעים על ידי השקעה ספקולציה - הצורך מגורים חדש לא יכול להחזיק מעמד. באיזה מחיר הנדל"ן הופך להיות אטרקטיבי שוב. השוק צריך לנהוג המחירים מטה אשר ברמה. אם כי מחיר נמוך מקבלת מספיק אנשים יתחילו לקנות שוב ומחירים יעלה.

    האוצר Playbook האישי של האחרון לכתוב בבלוג: האבטלה יתרונות - כיצד קובץ אחר & Musings

  11. JT | 3/02/09

    שוק הנדל"ן לעולם לא להחזיר את זה בתור הוא נורא ההשקעה.

    - נזילות: כמה זמן נדרש כדי להשלים את עסקת הנדל"ן גם במהלך תקופת שגשוג לעומת כמה זמן זה לוקח לקנות או למכור מניות של ETF?

    - עלויות עסקה: איך הם משווים את העלויות המשויכות קונה או מוכר מניות של ETF?

    - עלות של נושאים: השווה עשרות נקודות בסיס עבור רובם המכריע ETF פסוקים לפחות 3% עבור הבית.

    בית הוא כמו רמת החיים ברירה ופשוט מקום לחיות ... לא יותר מזה.

    את המשמרת, כי היא חילונית התרחשות של הצרכן פסיכולוגיה יהיה להתמיד במשך כמה דורות.

  12. אלן דיוויס | 3/02/09

    Wanna be landlords-beware! Rents פשוט מתחיל ליפול. נצטרך גל foreclosures בעוד שנתיים מ "משקיעים" מי שנתפס בחיפוש סכינים להפוך landlords. קח את הדמות אתה חושב שאתה יכול לשכור עבור כעת ופצע אותו בחצי!

  13. תאותני | 3/02/09

    "ישנה נקודה שבה הביתה מחירים נמוכים מספיק, כנראה קצת מתחת להשואה לשכור ערכים, בו אנשים יקנו את הבתים (אם יש להם את האמצעים) ללא תלות פוטנציאל הפסד, רק כדי שיהיה מקום משלך לחיות למערכת זה ניתן לעקוף את הפחד של הפסדים בעתיד ערך הערך של הבית. "

    הדבר נכון אם הרבה של העבודה בעתיד היא govt ו / או מקומית על האזור. אני חושד כי התחתונה יהיה rents כאשר הן רק מעט גבוה יותר מאשר את עלויות הבעלות האמיתית וזה היה להתחיל למשוך אותם עם עבודה מקומית (בעלי החנות, govt עובדים וכו ') של שוק הדיור. לעומת זאת, עבור חלק גדול של האוכלוסייה חוטית, להיות ניידים, במילים אחרות, המעבר ערים כל 3 עד 5 שנים, עשוי להיות הדרך היחידה להישאר עובר לסוחר. זה יכול להיות מקצועי הכיתה של העתיד ואם כן, אז בהחלט יהיה homeownership לקחת האחורי כדי הבטחת ניידות. אנשים צריכים את האפשרות לארוז את התיק ואת האפשרות להעביר, בתוך כמה חודשים הודעה מוקדמת. ועכשיו, עם כל יתר condo לבנות outs, יש הרבה דירה complexes להיות המרה לכיוון, ב מונח בעתיד הקרוב. כל וכל, זה מצביע על עיקרי לשאת שוק רי.

  14. ממש אמריקאי | 3/02/09

    פשוט יותר unpatriotic negativity מ liberals מי שונא את אמריקה, ואת הכוחות.

  15. יהושע Dorkin | 3/02/09

    @ ממש אמריקאי - האם תוכל בבקשה לומר את כולנו איך אנשים unpatriotic שוק הנדל"ן פתאום משחזרת את החודשים הקרובים? אני מניח מי הוא ריאליסטי על דברים עכשיו הוא אמריקני שונא ליברליים. עצוב ... ..

  16. Keenan | 3/02/09

    "אמריקאי אמיתי"
    'פשוט יותר unpatriotic negativity מ liberals מי שונא את אמריקה, ואת הכוחות ".

    האם זו בדיחה כדי לגלם ו קריקטורה רק כמה אבסורדי ו clueless את נואשים ו discredited האמריקני הזכות (מי יותר מדויק קרא האמריקני לא נכון) צריך להיות?

    אם אתה באמת, אחי, אתה יכול להראות לך actully אם היא יודעת משהו? כלומר, מלבד משוחק cliches מאגף ימין ועל memorized מדבר נקודות מהקו ביל O'Reilly Faux חדשות commedy להראות?

    היי, אני כבר יש לי רעיון בשבילך: תבדוק אם אתה יכול את הכתובת של כל בעיה ממשית אנו דנים כאן, ולאחר מכן מנסה לומר משהו של חומר. M'kay?

  17. תאותני | 3/02/09

    "תראה אם אתה יכול הכתובת האמיתית של כל בעיה שאנו דנים כאן"

    רעיון יותר טוב ... לא להאכיל את trolls.

  18. derl | 4/02/09

    המשק לא להחלים עד אנשים להתחיל לעבוד שוב, עוד אנשים להישאר מובטל על דברים גרועים יותר תקבלו, הדבר הרע הוא לטפטף כלפי מטה בתוקף כי מתקיים אחד מ בתעשייה למקום הבא ועם חוסר ודאות העבודה שלך רוב האנשים הם גיוץ חלק גדול של ההוצאות שלהם. אני לא רואה את שוק הנדל"ן להרים בכל עת בקרוב, מי לעשות לקנות נדל"ן להציל כסף לזמן מה ורבים איבדו אלה חיסכון של המניה בשוק ו 401k

  19. לי עלי | 4/02/09

    מגורים היא המפתח את ההתאוששות הכלכלית. מאז נדל"ן הוא ההשקעה הגדולה ביותר שלהם, אמריקן לא מרגיש טוב מדי הנדל"ן שלהם כאשר המחירים למטה. אין צורך למכור את הנכסים, אך האפשרות לשלם עבור דברים, כמו למשל, אמצעי חירום, entrepreneurial פעילויות לילדים ההשכלה, וכו '

    יזמות לוקח גדול מכה כאשר השווי שלהם הוא לא בתחום הנדל"ן מתחייבים כלפי כדי להתחיל מעקב הלוואות.

    לכן אני קורא לאנשים לקנות את מלאי עודף נכסים על מנת להמריץ את הכלכלה. אני כתבתי את שתי הרשומות בבלוג לאחרונה:

    http://www.bankfreeinvesting.com/blog/?p=179
    http://www.bankfreeinvesting.com/blog/?p=169

    אני מקווה שהוא יהיה שם Twitheads ציוץ במאמרים למען המשק.

  20. רויד בנזין חדשות פברואר 05, 2009 »הארי טראנס היומי של 101» ארכיון הבלוג | 4/02/09

    [...] דיור חדשות עצור קוראים לזה bailout, איידהו הבנק אומר פקח תכנית אורנג ': המשבר למשכנתאות בנקים נהרג מהר' apologista חמה Geithner של תוכנית סודית לך להזדיין, הסביר כיצד היה רע 1980s נדל"ן לקרוס? מה יקרה אם שוק הנדל"ן אינו שחזר? [...]

  21. Chainless | 7/02/09

    חשבתי אנשים קנו בתים לחיות, לגדל משפחות, לבוא הביתה אחרי העבודה ואת השאר, יש מקום לישון? מתי זה הפך להשקעה, כאילו הייתי קונה נכס מסחרי או השכרות כי בכוונתי לעשות רווח של הנחה? 30 שנים משכנתא נועד כדי לשמור את העבודה ב ההמונים החוב. כי יש לך משכנתא, אתה כנראה לא צא את העבודה שלך על גחמה. כאשר אתה כבר שילם את התינוק הזה רחוק, אתה ישן ואתה כבר שילם כמעט פי שניים ככל הבית היה שווה כאשר אתה קונה את זה. אתה מוכר אותו אתה בר מזל אם אתה מקבל את הכסף שלך בחזרה. זה המזומנים של הבנק היה צריך לפחות הרווחתי משהו, אם לא הרבה, אבל משהו. אם אתה לא יכול לממן את הבית בפחות מ -10 שנים, לא תעשה את זה. האם לא להיות עבדים של בנקאים ומערכת כי הוא לטובת אלכסוני של עשירים.

  22. ConnieBrz | 8/02/09

    היי, אתה ממש עשיר ~ נגע של עצב עם זה ... טוב המאמר.

    ConnieBrz של האחרון לכתוב בלוג: עדכונים: עבש בלגן, LOL, וכו '

שתף אותנו במחשבותיך

הערה: בלוג תגובות הקוראים יכולים להתקיים כדי לעסוק השיחה. אנו מבקשים ממך להשתמש במקום את השם האמיתי של כמה מילות מפתח על שמך. לא עושה זאת עשויה להוביל את ההערה שלך להיות להסירו.

«חזרה על טקסט התגובה