Updated 3 days ago on .

Urgent Help: €20,000 Working Capital for Essential Growth Steps!
Betreft: Dringende aanvraag werkkapitaal - Vloerenbedrijf R. Godée
Beste
Mijn naam is Remon Godée, eigenaar van Vloerenbedrijf R. Godée (KvK-nummer: 30189271), een vloerenbedrijf gevestigd in Nieuwegein, Nederland, dat sinds 2003 actief is. Ik heb eerder met uw collega Lana gecommuniceerd over het aantrekken van kapitaal en ik neem contact met u op omdat ik dringend financiering nodig heb.
Ik zoek onmiddellijk hulp om € 20.000 aan werkkapitaal te verkrijgen. Deze financiering is essentieel voor de aankoop van materialen en de ondersteuning van lopende projecten. Ik zoek een lening met een looptijd van 3 jaar, met een gunstige rente (bij voorkeur binnen 20% per jaar) en een vaste maandelijkse aflossing van € 2.000 via automatische incasso. Gezien mijn huidige financiële situatie heb ik deze financiering zo snel mogelijk nodig, met goedkeuring vandaag of morgen (maandag 18 augustus 2025) en uitbetaling binnen deze week (uiterlijk vrijdag 22 augustus 2025).
Kunt u bevestigen of u kunt helpen met dit dringende verzoek? Ik ontvang graag binnen 24 uur een reactie, inclusief de volgende stappen en een tijdlijn voor goedkeuring en uitbetaling. Ik ben beschikbaar om zo snel mogelijk aanvullende documentatie te verstrekken of dit verder te bespreken.
Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie.
Hartelijke groeten,
Remon Godée
Eigenaar, Vloerenbedrijf R. Godée