Skip to content
Pro Members Get
Full Access!
Get off the sidelines and take action in real estate investing with BiggerPockets Pro. Our comprehensive suite of tools and resources minimize mistakes, support informed decisions, and propel you to success.
Advanced networking features
Market and Deal Finder tools
Property analysis calculators
Landlord Command Center
ANNUAL Save 16%
$32.50 /mo
$390 billed annualy
MONTHLY
$39 /mo
billed monthly
7 day free trial. Cancel anytime
Followed Discussions Followed Categories Followed People Followed Locations
Classifieds
All Forum Categories
Followed Discussions
Followed Categories
Followed People
Followed Locations
Market News & Data
General Info
Real Estate Strategies
Landlording & Rental Properties
Real Estate Professionals
Financial, Tax, & Legal
Real Estate Classifieds
Reviews & Feedback

Updated 3 days ago on .

User Stats

7
Votes
Remon Godee
1
Votes |
7
Urgent Help: €20,000 Working Capital for Essential Growth Steps!

Remon Godee
Posted

Betreft: Dringende aanvraag werkkapitaal - Vloerenbedrijf R. Godée

Beste 

Mijn naam is Remon Godée, eigenaar van Vloerenbedrijf R. Godée (KvK-nummer: 30189271), een vloerenbedrijf gevestigd in Nieuwegein, Nederland, dat sinds 2003 actief is. Ik heb eerder met uw collega Lana gecommuniceerd over het aantrekken van kapitaal en ik neem contact met u op omdat ik dringend financiering nodig heb.

Ik zoek onmiddellijk hulp om € 20.000 aan werkkapitaal te verkrijgen. Deze financiering is essentieel voor de aankoop van materialen en de ondersteuning van lopende projecten. Ik zoek een lening met een looptijd van 3 jaar, met een gunstige rente (bij voorkeur binnen 20% per jaar) en een vaste maandelijkse aflossing van € 2.000 via automatische incasso. Gezien mijn huidige financiële situatie heb ik deze financiering zo snel mogelijk nodig, met goedkeuring vandaag of morgen (maandag 18 augustus 2025) en uitbetaling binnen deze week (uiterlijk vrijdag 22 augustus 2025).

Kunt u bevestigen of u kunt helpen met dit dringende verzoek? Ik ontvang graag binnen 24 uur een reactie, inclusief de volgende stappen en een tijdlijn voor goedkeuring en uitbetaling. Ik ben beschikbaar om zo snel mogelijk aanvullende documentatie te verstrekken of dit verder te bespreken.

Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie.

Hartelijke groeten,

Remon Godée

Eigenaar, Vloerenbedrijf R. Godée

• Remon Godee
  • Looking for